صفحه اصلی / اخبار داخلی / تحلیل کارشناسان در خصوص انتصاب "ولی تیموری" به سمت معاون گردشگری کشور
تحلیل کارشناسان در خصوص انتصاب "ولی تیموری" به سمت معاون گردشگری کشور - تصویر 1

تحلیل کارشناسان در خصوص انتصاب "ولی تیموری" به سمت معاون گردشگری کشور

ایجاد شده: 21/مهر/1397       آخرین ویرایش: 21/مهر/1397

به گزارش هتل‌نیوز، روز گذشته و طی حکمی از سوی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، دکتر "ولی تیموری" به سمت معاون گردشگری کشور، منصوب شد.

حال پس از گذشت چند ماه و معرفی گزینه‌های مختلف از سوی جناح‌ها، تشکل‌ها، نهادها و افراد تاثیرگذار، بایستی دید تا واکنش کارشناسان و دست‌اندرکاران صنعت گردشگری کشور به این انتخاب چه خواهد بود؟

1 - سلام. انتخاب آقای "تیموری" که از نیروهای با سابقه سازمان هستند، جای خوشحالی دارد.

انشالله این روند در کلیه مقاطع و پست‌ها نیز ادامه داشته باشد تا عده‌ای بی‌لیاقت و بی‌تخصص به بهانه گرایش‌های سیاسی که برای منفعت‌طلبی در پیش گرفتند و حتی کارشان به جایی رسیده که اعضای خانواده‌شان را در بین ستادها پخش کردند که هر کدام پیروز میدان شدند در آن حزب پایگاهای داشته باشند، در این سازمان جایگاهی نداشته باشند.

2 - محمد ابراهیم لاریجانی

اگر اینگونه شود، فارغ از اینکه این انتخاب چرا دیر یا زود انجام شد و یا اینکه مناسب است و نیست یا هر تحلیل دیگری که باید کمی مرور زمان را شامل شود؛ باید یک  تشکر ویژه از آقای دکتر "مونسان" بابت انتخاب نیروی جوان از بدنه سازمان و تن ندادن به لابی‌ها و فشارهای سیاسی و بیرون از سازمانی بکنیم.

اینکه در این مقطع که شاید ضرورت لابی و بده بستان‌های سیاسی با نهادهایی مانند مجلس احساس می‌شد و قطعا این اختیار را هم آقای "مونسان" داشت تا یک سفیر سابق، نماینده مجلس سابق، توصیه برادرزاده، خواهرزاده، دایی و خاله و حزب گروه جناح را گوش کند و برای خود موقعیتی فراهم کند اما نکرد؛ این خودش به تنهابی فارغ از کیفیت، زمان و شرایط انتخاب جای تشکر دارد.

3 - سلام. به نظر من اين انتصاب در شرايط فعلی بيش از آنكه خيرخواهانه باشد، حركتی كاملا هوشمندانه و بر اساس فرمول كاست/ کیفيت است.

اما انگيزه هر چه كه هست، بدون شک به نفع بدنه كارشناسی است. دكتر "تيموری" فردی با دانش روز، با تجربه، قانون‌مدار، پاكدست، اخلاق‌مدار، خوش‌رفتار و آشنا به روابط بين‌الملل است و از همه مهم‌تر طرز رفتار با بالادست و زير دست را به خوبی می‌داند. انشاالله كه منشا خير برای گردشگری است.

4 - انتخاب جناب دکتر "تیموری" ارج گذاشتن به مجموعه گردشگری دولتی و خصوصی است، بهره‌گیری هوشمندانه از ظرفیت‌های موجود و استفاده مطلوب و استراتژیک از فرصت است.

با توجه به اشراف و شناخت ایشان به سیاست‌ها، سیستم، مسائل بخش، انتظارات دست‌اندرکاران، انتظارات بخش خصوصی، تهدیدها و فرصت‌ها در سطح ملی و بین‌المللی، ظرفیت‌ها و کاستی‌های حقوقی و زیرساختی، توانمندی و خلق و خوی مجموعه همکاران و ... این انتصاب بسیار مناسب و ارزشمند است و قطعا در بکارگیری منابع و سرمایه‌های مختلف این حوزه، شاهد بیشترین بهره‌وری خواهیم بود.

تائیدات الهی و پیروزی و سربلندی جمعی را از آستان حضرت باری‌تعالی خواستارم.

5 - مرتضی نریمانی

سلام. به نظر اينجانب انتصاب جناب آقاى دكتر "تيمورى" ارج نهادن به تجربه، تخصص، نيروهاى درون سازمانى دلسوز، مردم‌دار و آشنا به صنعت هتلداری است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...